Week 13 van de stage in Sydney(18/5-24/5)

24 mei 2015 - Sydney, Australië

Maandag: Deze week ben ik veel bezig geweest met het updaten van de Facebook pagina's. Mijn eigen wel te verstaan. En ook heb ik de rest van Facebook afgestruind op zoek naar mensen die ik misschien van informatie kon voorzien.

Woensdag: Vandaag ben ik verder gegaan met het promoten van mijn trip. Allerlei Australische facebook pagina's afgaan. Berichten plaatsen en kijken wat voor reacties erop terug kwamen. helaas was er einde dag nog niks concreets.

Donderdag: Vandaag had ik eindelijk animo voor mijn trip. Ik heb in totaal 4 mensen die daadwerkelijk betaald hebben en die ik dus kan gaan inboeken.

Vrijdag: Vandaag heb ik alle vier de dames voor mijn trip ingeboekt. Ik heb Wayoutback gebeld en Crocosaurus cove en Youthshack. Alle details gegeven en gezorgd dat het allemaal klaar is om af te halen.

Zaterdag: Vandaag ben ik voor mijn stage naar Hunter Valley gegaan. Dit is een dagtrip met allerlei wijnproeverijen. Het was leuk om meegemaakt te hebben en ik vond het zeker de moeite waard om hier een promo voor te maken.

Zondag: Vandaag ben ik begonnen aan een mini docu van Vivid. Ik heb alle hoogtepunten op film gezet. Deze manier kan ik straks uit genoeg materiaal kiezen om er iets moois van te maken. :D