Week 10 van de stage in Sydney(27/4-3/5)

2 mei 2015 - Sydney, Australië

Deze week was het weer eens tijd om de winkel een opfris cursus te geven.

Maandag: Vandaag heb ik het whiteboard bijgewerkt. Nieuwe frisse acties om mensen aan te sporen om lekker binnen te komen voor een gezellig babbeltje. Met al mijn creatieve charmes heb ik het weer voor mekaar gekregen. Nemo en het opera huis moeten zorgen voor meer klanten.

Dinsdag: Vandaag heb ik mijn Camera maar weer eens uit de kast gehaald om een aantal interviews op te nemen. Deze heb ik opgenomen omdat een bedrijf mij benadert heeft met de vraag duidelijk te maken aan toekomstige plannen hoe succesvol ze zijn.

Woensdag: Claire kwam naar mij toe met de vraag hoe het ervoor stond met de facebook pagina en of ik daar weer eens een actie op wou posten om te kijken of er nog interesse was in bepaalde acties. Hier ben ik meteen aan begonnen. Ik heb een vraag in de groep gegooid met een paar opties. Top end en Red centre zijn in Australie nog steeds de favorieten.

Donderdag: Ik kreeg van mijn stagebegeleider de vraag of ik een blog wou bijhouden met al mijn ervaringen. Dit als doeleinde om toekomstige Australische stagiaires mijn bevindingen te geven zodat ze hiervan kunnen leren.

Vrijdag: Aangezien een blog maken niet in 5 minuten gedaan kan worden, heb ik vandaag de vrijheid gekregen om mijn blog verder bij te werken.