Week 4 van de stage in Sydney(16/3-22/3)

16 maart 2015 - Sydney, Australië

Maandag heb ik mijn aller eerste fallow up gehad met klanten die ik binnen heb gehaald.

Dinsdag: Vandaag heb ik met Claire gepraat over de toekomst plannen. Wat ga ik doen voor het bedrijf? En wat zullen projecten zijn waar ik me in kan investeren? Ook heb ik verder gewerkt aan de surffilm.

Woensdag: We zijn met z'n allen begonnen aan een 5% korting actie voor werknemers van Coogee bedrijven. Hier hebben we alleen over gebrainstormed, en hebben we nog verder geen tijd voor gehad.

Donderdag: Vandaag kreeg ik de taak om klanten te werven via Facebook. Hiervoor ben ik op nederlandse facebook pagina's gegaan. Dutchies in Sydney, Dutchies in Australie. En natuurlijk mijn eigen website.

Vrijdag: Vandaag heb ik de hele dag gebruikt aan de surffilm. doordat er veel volgens de regels en layout van de winkel moet gebeuren duurt het proces een stuk langer als wat ik via mijn studie gewend ben. Ik moet alle tussenstappen laten goedkeuren zodat ik zeker weet dat ik niet een week bezig ben aan een verkeerd proces.