Kennismaking

19 februari 2015 - Sydney, Australië

Het was een hele reis. Een goeie 30 uur bezig geweest om van Schiphol naar Sydney te komen. Eerst in Dubai gestopt, daarna nog een stop in Perth.

Gebroken kwam ik aan bij mijn familie in Sydney. Ik had geluk dat zij mij een aantal dagen wouden onder brengen in hun huis anders kon ik van alle hectiek meteen in een hostel gaan zitten.

Ik kwam aan op een donderdag. Na wat over en weer gepraat besloot ik in overleg met mijn stagebedrijf dat ik vrijdag voor het eerst naar de winkel zou komen.

Om de jetlag te onderdrukken ben ik niet naar bed gegaan. Ik ben express wakker gebleven om te proberen meteen mee te gaan met het dagelijkse ritme. In de avond was ik niet echt veel meer waard en ben rond een uur of 10 maar naar bed gegaan.

De volgende dag heb ik het adres van de winkel opgezocht en ben met een buspas naar de winkel toe gegaan. Hier ontmoette ik Carla en Charles. Carla is mijn stagebegeleider en Charles een collega. Charles is van Frankrijk en Carla van Engeland.

Na een rondleiding door de winkel en wat kennismakings babbels ben ik weer terug naar huis gegaan. om vervolgens van een hoognodig weekend te genieten in Australie.