Week 1 van de stage in Sydney(23/2-01/3)

23 februari 2015 - Coogee, Australië

Nu was het toch echt de bedoeling dat ik iets voor stage ga ondernemen. Ik kreeg te horen dat ik voornamelijk in de Coogee shop te vinden zou zijn en nadat ik hoorde dat dit ongeveer aan het strand lag wist ik toch wel heel zeker dat ik dat niet erg zou gaan vinden.

Ik begon met een nieuwe kennismakingsronde. Ik leerde Johanna, Micky en Charlie kennen als mijn toekomstige collega's, en Claire als mijn manager. Iedereen was heel erg sociaal en relaxt. En ik voelde me meteen welkom.

Ik kwam meteen tijdens "O'week" binnen. O'week is orientation week voor alle universiteiten. Dit is vergelijkbaar met een beurs voor scholen. Hier kun je allerlei acties voor springbreak vinden, maar ook allerlei cursussen en andere school activiteiten bekijken.

Mijn collega's stonden hier ook met een stand vol brochures en leuke acties. Door de chaos heb ik, afgezien van de winkel leren kennen, niet echt veel gedaan. Ik vond dit wel prettig omdat ik nu al veel weet te liggen en de basis goed onder de knie heb.